Top 10 meest voorkomende fouten bij deelname aan SEO-wedstrijden

SEO, niet wanneer nog een keer!, kreunt u misschien. De webmasterwereld wordt overspoeld met artikelen en “how to’s” met betrekking tot SEO (Search Engine Optimization). Als u een beginnende webmaster bent, is de kans groot dat u, net als ik, aan een draaimolen in het SEO-circuit bent begonnen, beïnvloed door welk artikel en welke mening u voor het eerst te zien kreeg.

Scherm logbestanden niet af onder de vastgestelde SEO. Geef toe als de mogelijkheden voor internetanalyse slecht zijn. Hoe kan het SEO-bedrijf goed werk leveren www.onlineambition.com/nl/ als uw gastbedrijf geen fatsoenlijke statistieken kan leveren, zoals het aantal bezoekers van zoekmachines en de daadwerkelijke zoektermen waarvan ze profiteren?

Onvoldoende Yahoo en Google en Directory Submission. In de ideale cyberwereld van de planeet hoeft u uw site nergens aan te melden – deze wordt gewoon geïndexeerd en ook waar uw potentiële klanten u ontdekken. Het enige is dat we de aanbieders nog halverwege moeten ontmoeten. U kunt slechts een half dozijn supergrote verkeersbronnen gebruiken (bijvoorbeeld Google, Yahoo, MSN, nogal wat), maar u heeft een nieuwe, grotere kans om daarin te verschijnen als u uw website heeft ingediend bij de 100- 200 kleine mappen en look-engines. Er zijn ook nichegidsen waarmee u op uw zoekwoorden kunt rangschikken en direct meer potentiële klanten kunt aantrekken. Dien uw site in om die plaatsen te bereiken met een gratis tool zoals WebCEO.

seo Ik moest dit gewoon binnen plaatsen. Dit levert je geen straf of een ban op, maar simpelweg omdat dit artikel verband houdt met wat je moet doen, moet je dit bespreken. De aanpak is zo populair geworden onder online bedrijven. Je zou verbaasd zijn hoeveel websites helemaal geen titel hebben. Je zou een advertentie op de achterkant van een melkvenster willen plaatsen. “Heeft iemand deze titel gezien”? of gewoon een Gezocht-bordje op het Tn-postkantoor Gezocht “Websitetitel” Beloning van $ 1000 indien gevonden.

White Hat SEO – werkt doorgaans ondanks de richtlijnen van zoekmachines. Door binnen de richtlijnen van uw zoekmachines te werken, moet de website veilig zijn en loopt u niet het risico dat u wordt verbannen of gedeïndexeerd door de zoekmachines.

Het is niet de bedoeling dat u elke pagina vult met elk zoekwoord dat u target. Dit verwatert simpelweg de relevantie van uw site en vermindert de leesbaarheid. Vraag uw SEO-copywriter hoeveel zoekwoorden hij/zij zou aanbevelen om op webpagina’s te targeten. Hopelijk suggereren ze geen ongeveer 3, bij voorkeur 2. Bedrijven 2 zoektermen per pagina, u kunt er fantastisch gebruik van maken zonder de leesbaarheid te beïnvloeden.

Goed ontworpen pagina’s en inhoud staan gelijk aan voordelen. Volgens meneer. Bailey, er is een onderzoek ontwikkeld door het Stanford University Persuasive Technology Lab. “Deelnemers namen op geloofwaardigheid gebaseerde beslissingen, gebaseerd op de algehele aantrekkingskracht van de site.” Ze baseren de geloofwaardigheid op het ontwerp van de site. Doorgaans beoordelen consumenten de geloofwaardigheid van internetsites op basis van het algehele visuele ontwerp van de site, waarbij vooral wordt gelet op de lay-out, typografie, lettergrootte en kleurenschema’s.