Er zijn miljoenen mensen die lijden aan incontinentie. Incontinentie is het ongewild verlies van urine. Het komt vaak voor bij meer vrouwen dan bij mannen. Door het verouderingsproces is het gebruikelijk dat de bekkenbodemspieren verzwakken en urineverlies veroorzaken. In het verleden hadden mensen een “one size fits all”-oplossing voor luiers voor volwassenen en andere producten om incontinentie te beheersen. Nu zijn er geslachtsspecifieke producten met meerdere opties om uit te kiezen. Vrouwen moeten verschillende producten voor mannen vinden, omdat de absorptieopties nogal van elkaar moeten verschillen. Het is belangrijk om verschillende incontinentieluiers en luiers voor volwassenen uit te proberen om de juiste voor uw lichaam te vinden.
De producten van Tena zijn gemaakt voor het product vergelijker lichaam van vrouwen. De op maat gemaakte pasvormen zullen zich aanpassen aan uw lichaam, waardoor de urine kan worden opgevangen op het kussen of de luiers voor volwassenen, zodat u zich niet hoeft te schamen voor urineverlies op uw kleding.
Alleen omdat je incontinentie hebt, wil nog niet zeggen dat je een kluizenaar moet worden! Tena beschermend ondergoed kan u uw waardigheid teruggeven en kan u beschermen tegen de verlegenheid waarmee u ooit te maken kreeg omdat u nooit wist of en wanneer urineverlies zou optreden.
Om het juiste beschermend ondergoed van Tena te kiezen, helpt het om erachter te komen aan welk type incontinentie u lijdt. Sommige mensen kunnen zich redden met de Tena-pads omdat ze slechts een paar druppels urine afgeven als ze niezen of lachen. Anderen kunnen eindigen met dezelfde diagnose van stress-incontinentie, maar uiteindelijk laten ze een grotere hoeveelheid urine vrij als ze lachen of niezen. Gebruik een dagboek om de hoeveelheid urineverlies waarmee u te maken heeft en de frequentie van urineverlies bij te houden. Dit zal je helpen te weten of er bepaalde momenten van de dag zijn waarop je dikkere luiers voor volwassenen moet dragen en tijden waarop je kunt volstaan met alleen een licht maandverband.
Als u op zoek bent naar Tena-producten om u te helpen bij het beheersen van incontinentie, zoek dan naar online verkopers. Er is een groter aantal bedrijven om mee samen te werken wanneer u online gaat om de Tena-producten te vinden in vergelijking met wat u in uw plaatselijke winkel kunt vinden. Online kopen geeft u meer tijd om door uw opties te bladeren en de meeste bedrijven zullen het product discreet naar uw huis verzenden.
Begin altijd met een klein proefpakket incontinentiemateriaal. Dit helpt je om te weten welke stijlen je leuk vindt en wat comfortabel voelt. Bij het kiezen van incontinentiemateriaal is comfort essentieel, omdat u niet wilt dat het u beperkt of omhoog drijft. Het is belangrijk om een nauwsluitende pasvorm te krijgen, zodat er geen urine uit het Tena-ondergoed lekt, maar u wilt ook niet dat het te strak zit, omdat dit de bloedvaten vernauwt en pijn doet.
Tena-producten zijn minder omvangrijk in vergelijking met veel van de andere merken die er zijn. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken over een onaangenaam geluid als je loopt. Tena-producten zijn ook ontworpen om geurbeschermers te bevatten. Dit zal helpen bij het voorkomen van de geur van urine. Het zorgt er ook voor dat de huid gemakkelijk kan ademen omdat de lucht je geslachtsdelen kan bereiken en helpt om ze te drogen. Het schoonhouden van uw geslachtsdelen is van vitaal belang voor uw huid en om infecties te voorkomen.
De luiers voor volwassenen van vandaag hebben een lange weg afgelegd sinds de vroege luiers die voor beide geslachten werden gebruikt! Schaam je niet voor je aandoening, want miljoenen andere mensen hebben er ook mee te maken. Neem je waardigheid en trots terug en koop beschermend ondergoed van Tena dat je weer zelfvertrouwen geeft!
Het onderdeel marketingmix van je marketingplan bevat vier elementen: product, prijs, promotie en plaats (ook wel distributie genoemd). Het product moet altijd eerst worden overwogen, omdat de andere drie elementen afhangen van de beslissingen die u voor uw product neemt.
Het is van cruciaal belang dat u de noodzaak begrijpt om uw product te onderscheiden van alle andere producten die er zijn (product in deze context is uitwisselbaar met service). Als u uw product niet differentieert, hoe zullen uw klanten het dan vinden in de overvolle markt?
Productdifferentiatie betekent het vinden of bouwen van de unieke waarde die uw product heeft voor uw klanten. Unieke kenmerken kunnen specifieke diensten zijn die concurrenten moeilijk kunnen kopiëren: zoals huis-aan-huisbezorging van uw product op dezelfde dag (als uw magazijn zich in de stad bevindt en hun magazijn buiten de stad, kunt u winnen op dit differentiatiepunt) . Unieke kenmerken kunnen ook gericht zijn op de specifieke kenmerken, voordelen of voordelen van een product: in de begintijd van flatscreentelevisies was de grootte en het aantal pixels een enorme onderscheidende factor in kwaliteit.
Maar besef dat wat u ook ontwikkelt als een uniek punt van differentiatie, het vaak (snel) zal worden gekopieerd door concurrenten die graag uw marktaandeel willen veroveren (net als de hierboven genoemde flatscreen-tv’s – de standaard is nu 4 verschillende formaten, maximale pixels; hoe onderscheiden ze zich nu?). U moet uw concurrentie minstens een stap voor blijven en ervoor zorgen dat uw product evolueert, dat er nieuwe onderscheidende punten worden ontwikkeld en dat u uw product en zijn markt voortdurend beoordeelt.
Hoe doe je dit?
Vraag klanten om feedback over uw product. Voldoet het aan hun basisbehoeften, hun verwachte behoeften en hun gewenste behoeften?
Vraag hen om een geprioriteerde rangschikking van nieuwe producten die ze misschien willen kopen.
Vraag klanten welke nieuwe functies en voordelen ze graag toegevoegd zien.
Vraag hen hoe uw product zich verhoudt tot de concurrentie: vraag hen om de sterke en zwakke punten van de producten van elk bedrijf te definiëren, inclusief die van u.
Gebruik een online enquête (die anoniem kan worden ingesteld) of stuur uw verkopers erop uit om vragen te stellen en antwoorden terug te brengen.
Voordat u beslissingen neemt op basis van de gegevens die u hebt verzameld, moet u begrijpen hoe uw branche beslissingen over productdifferentiatie kan beïnvloeden. Als u bijvoorbeeld in een sector met grote volumes verkoopt, is het essentieel om een goedkope leverancier te zijn; als u in een niche-industrie verkoopt, kunt u uw differentiatie richten op niche-toepassingen van uw product; als u in een nieuwe branche verkoopt, krijgt u de kans om uw differentiatieplan te definiëren – stop niet alle speciale, unieke kenmerken in een vroeg stadium in het product, creëer het product om stadia of niveaus van differentiatie te kunnen leveren terwijl het door zijn levenscyclus beweegt (introductie, groei, volwassenheid en achteruitgang). Er zijn een aantal andere verschillende soorten industrieën; begrijpen wat uw branche is en wat uw marktomgeving is voordat u beslissingen neemt over productdifferentiatie.
Handel vervolgens naar de informatie die u hebt verzameld tijdens uw vraagfase en vertel uw klanten, belangrijker nog, dat u hun feedback gebruikt. Laat hen weten dat hun deelname aan de enquête en/of discussies hebben bijgedragen aan het creëren van een beter product. Gebruik ook de kennis die u heeft van uw branche om verandering in uw producten en diensten te creëren. Bouw productdifferentiatieplannen op in uw marketingplan, zodat u concurrentievoordeel kunt behalen.