De juiste vooruitzichten vinden voor uw kleine schildersbedrijf

Difference Between Amateur and Professional Painting | FCI Painting Inc.

  Wanneer mensen hun huis willen laten schilderen, vragen ze hun familie, vrienden en buren of ze goede, gerenommeerde schilders kennen in de hoop te voorkomen dat ze een incompetent of onervaren bedrijf inhuren. Maar hoe voorkom je als eigenaar van een klein schildersbedrijf dat je voor die minder dan gewenste klanten werkt? De klanten die: probeer je prijs te verlagen. denk dat je ze iets meer schuldig bent omdat ze je hebben ingehuurd. probeer je te betalen met een oude televisie uit 1985. of probeer u te vertellen hoe uw bedrijf moet worden geleid. Wie zijn deze opdrachtgevers? Dit zijn mensen die willen profiteren van een relatief onervaren of wanhopige ondernemer. Voor hen is de bottom line hun topprioriteit. Ze hebben geen sympathie; want jouw verlies is hun winst. Redenen waarom u mogelijk het doelwit bent. Het is geen toeval dat alle of de meeste van uw prospects aan deze beschrijving lijken te voldoen. Er is een duidelijke reden waarom u het doelwit bent. U voldoet hoogstwaarschijnlijk aan een of meer van de volgende criteria die hen naar u leiden: Onprofessioneel beeld. Je komt zwak en onervaren over en hebt geen zelfvertrouwen. U verkoopt aan de verkeerde demografische groepen. Dus hoe trek ik meer gewenste klanten aan? Verbeter uw imago – Zorg dat uw schildersbedrijf alphen a/d rijn professionaliteit en ervaring uitstraalt met al uw gedrukte en digitale media. Kleed je professioneel op de baan waar je gezien wordt door buren. Installeer professionele graphics op uw werkvoertuigen. Schrijf gedetailleerde contracten die niet verkeerd kunnen worden geïnterpreteerd en sta erachter. Laat klanten u niet lastig vallen en gratis extra’s toevoegen die geen deel uitmaken van uw contract. Neem de controle over uw bedrijf en wees standvastig, als u dat niet doet, zullen uw klanten dat wel doen. Als de vorige twee niet van toepassing zijn, richt u zich misschien op de verkeerde demografie. Voor potentiële klanten die nog nooit schilders hebben ingehuurd, is de prijs meestal hoger dan ze verwachten, maar als al uw potentiële klanten “geshockeerd” zijn, wilt u misschien eens kijken naar de demografische gegevens waarop u zich richt en een aanpassing maken. Gevolgtrekking Zodra u begint met het opbouwen van een imago en het overnemen van uw bedrijf, zullen deze ongewenste klanten beginnen te vervagen. Bovendien zul je een beroep doen op de prospects waar je al die tijd naar op zoek was. Dus de volgende keer dat je naam opduikt als iemand zijn familie, vrienden en buren vraagt of ze een goede schilder kennen, is dat vanwege je professionele imago en kwaliteitsdiensten in plaats van je bereidheid om voor pinda’s te werken of om gepusht te worden.